sâmbătă, 8 aprilie 2023

Dragă Oana Pellea

 


Dragă Oana Pellea,

Îmi cer iertare pentru exprimarea aceasta familiară, dar după ce v-am citit jurnalul (de fapt l-am devorat în două zile), vă simt foarte aproape. Aveţi stil şi asta vă ajută inclusiv în literatură. Sînteţi un om bun, poate prea bun pentru lumea în care trăim. Îl iubiţi pe Dumnezeu după toate încercările prin care aţi trecut. Jurnalul dumneavoastră este un exemplu de sinceritate, modestie şi bun simţ. Am retrăit momentele în care mi-am însoţit, pe rînd, părinţii în spital, acum doi ani. Şi mie îmi trimite tata veşti din cînd în cînd. Mama, slavă Domnului, este bine acum. Mîine e ziua de Sînziene. Ziua de naştere a bunicului meu dinspre tată. Cînd eram mic, mergeam împreună în Piaţa Matache. Ieri, trecînd pe acolo i-am simţit prezenţa şi am ridicat ochii spre cer, mulţumindu-I lui Dumnezeu că îmi trimite veşti despre Tata Mare. Asta am învăţat-o citindu-vă jurnalul. Vă mulţumesc pentru cele două zile minunate pe care mi le-aţi dăruit. 

Cu drag,

Florin

23 iunie 2009


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu