luni, 4 august 2014

Cum a ratat Timişoreana, pentru 5 ml, o reclamă de milioane




Anul acesta Bucureştiul împlineşte 555 de ani. Municipalitatea a împînzit oraşul cu logo-uri care celebrează această aniversare. Producătorul de bere Timişoreana s-a gîndit să se alăture sărbătorii cu o promoţie la cutiile de 500 ml. Bucureştiul să trăiască, Timişoreana vrea să vă cinstească, spun bănăţenii. Au adăugat 10% gratis, adică 50 ml. Cît de mult ar fi însemnat să adauge 11%. Dozele ar fi avut 555 ml şi legătura cu aniversarea Capitalei ar fi fost de mare efect. Mă gîndesc că banii pe care i-ar fi cheltuit cu cei 5 ml, s-ar fi întors înzecit dacă ar fi colaborat cu un copywriter isteţ. Am fi avut 555 de motive să sărbătorim cu Timişoreana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu