marți, 5 decembrie 2017

Regele


Regele Mihai a intrat în viața mea prin poveștile bunicilor și părinților. Apoi, prin cărțile de convorbiri cu Mircea Ciobanu, apărute la Humanitas și prin interviurile luate de Marilena Rotaru pentru TVR. De Paști, în 26 aprilie 1992, am fost și eu pe Calea Victoriei, sub balconul hotelului Continental, ascultînd cuvîntul Regelui și rugîndu-l să nu plece. L-am auzit spunîndu-ne Hristos a înviat! și i-am răspuns cu imensă bucurie Adevărat a înviat! În 19 noiembrie 2014, am fost împreună cu Felix la Palatul Elisabeta să-l sărbătorim. Nu știam atunci că era ultima apariție publică a Majestății Sale. Asăzi, Regele a murit. Din păcate, nu avem cui să-i strigăm Trăiască! Odată cu plecarea sa, pierdem un simbol, un reper pe care nimeni nu îl va putea înlocui vreodată. Dumnezeu să-l odihnească în pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu