joi, 4 martie 2010

Primul meu cutremur

4 martie 1977. Vineri seara. Eram cu părinţii în bucătărie cînd a început. Nu mai ştiu care dintre ei a strigat Cutremur şi cum am ajuns sub tocul uşii de la intrare. Locuiam la etajul 9 şi îmi amintesc frînturi de imagini cu casele de pe partea cealaltă a străzii apropiindu-se de noi, amestecîndu-se cu mâncarea aruncată din frigider şi cu ţipetele venite din toate părţile. Era o spaimă nedefinită, pentru că nu împlinisem 10 ani şi moartea era încă o necunoscută. Nu ştiu cît a durat, ştiu doar că mi-am înfipt unghiile atît de tare în coapsele tatei, încît i-am dat sîngele.

3 comentarii:

  1. deci, repet că s-a pierdut comentariul.:D aştept continuarea: " prima mea beţie" şi alte chestii de genul ăsta...ar fi interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate voi mai posta din această serie, fără să stîrnesc mînia editurii Art:)

    RăspundețiȘtergere
  3. m-ar interesa "prima mea tigara" si "prima mea iesire la mare fara ai mei" :D

    RăspundețiȘtergere